Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1451
Title: Моделювання стратегій оптимального розподілу товару на ринку та чинники впливу на цінові рішення
Authors: Ігнатишин, Марія Василівна
Keywords: ціноутворення
моделювання стратегії
конкурентне середовище
матричні ігри
Issue Date: 2016
Publisher: Херсонський державний університет
Abstract: У статі побудовано математичні моделі стосунків двох гравців – «торгове підприємство – покупець», «виробник – торгове підприємство». Отримано розв‘язок задачі «торгове підприємство – покупець» у вигляді оптимального розподілу вільних коштів торгової організації на придбання того чи іншого товару. Знайдено оптимальну стратегію стосунків «виробник – торгове підприємство».
Description: Ігнатишин, М. В. Моделювання стратегій оптимального розподілу товару на ринку та чинники впливу на цінові рішення / М. В. Ігнатишин // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія "Економічні науки". - Херсон : Херсонський державний університет, 2016. - Випуск 16. Частина 1. - С.116-119.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1451
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
economic_16_1-116-119.pdfМоделювання стратегій оптимального розподілу товару на ринку та чинники впливу на цінові рішення1.14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.