Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/148
Titel: | Засаднича роль інтегративного підходу у становленні професійної самоідентичності майбутніх психологів |
Autoren: | Ямчук (Бубряк), Таїса Юріївна |
Stichwörter: | самоідентичність методологія вивчення самоідентичності інтеграція інтегративний підхід суб’єктивний досвід структура суб’єктивного досвіду структура логічних рівнів |
Erscheinungsdatum: | 2013 |
Herausgeber: | Київ |
Serie/Report Nr.: | Збірник наукових праць;№5(36) |
Zusammenfassung: | астосуванню інтегративного підходу до її вирішення. Доведено продуктивність використання для аналізу та формування самоідентичності моделі структури логічних рівнів, що дає змогу цілісно та вичерпно описати принципово різні контексти, в яких відбувається становлення самоідентичності. Запропонований підхід до формування професійної самоідентичності студентів-психологів являє собою природній процес інтеграції структури суб’єктивного досвіду студентів, де кожен наступний рівень – є узагальненням попереднього. |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/148 |
Enthalten in den Sammlungen: | Статті |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
Бубряк Т.Ю. Засаднича роль інтегративного підходу.pdf | Засаднича роль інтегративного підходу у становленні професійної самоідентичності майбутніх психологів | 3.43 MB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.