Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/148
Title: | Засаднича роль інтегративного підходу у становленні професійної самоідентичності майбутніх психологів |
Authors: | Ямчук (Бубряк), Таїса Юріївна |
Keywords: | самоідентичність методологія вивчення самоідентичності інтеграція інтегративний підхід суб’єктивний досвід структура суб’єктивного досвіду структура логічних рівнів |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Київ |
Series/Report no.: | Збірник наукових праць;№5(36) |
Abstract: | астосуванню інтегративного підходу до її вирішення. Доведено продуктивність використання для аналізу та формування самоідентичності моделі структури логічних рівнів, що дає змогу цілісно та вичерпно описати принципово різні контексти, в яких відбувається становлення самоідентичності. Запропонований підхід до формування професійної самоідентичності студентів-психологів являє собою природній процес інтеграції структури суб’єктивного досвіду студентів, де кожен наступний рівень – є узагальненням попереднього. |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/148 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Бубряк Т.Ю. Засаднича роль інтегративного підходу.pdf | Засаднича роль інтегративного підходу у становленні професійної самоідентичності майбутніх психологів | 3.43 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.