Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/148
Название: | Засаднича роль інтегративного підходу у становленні професійної самоідентичності майбутніх психологів |
Авторы: | Ямчук (Бубряк), Таїса Юріївна |
Ключевые слова: | самоідентичність методологія вивчення самоідентичності інтеграція інтегративний підхід суб’єктивний досвід структура суб’єктивного досвіду структура логічних рівнів |
Дата публикации: | 2013 |
Издательство: | Київ |
Серия/номер: | Збірник наукових праць;№5(36) |
Краткий осмотр (реферат): | астосуванню інтегративного підходу до її вирішення. Доведено продуктивність використання для аналізу та формування самоідентичності моделі структури логічних рівнів, що дає змогу цілісно та вичерпно описати принципово різні контексти, в яких відбувається становлення самоідентичності. Запропонований підхід до формування професійної самоідентичності студентів-психологів являє собою природній процес інтеграції структури суб’єктивного досвіду студентів, де кожен наступний рівень – є узагальненням попереднього. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/148 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бубряк Т.Ю. Засаднича роль інтегративного підходу.pdf | Засаднича роль інтегративного підходу у становленні професійної самоідентичності майбутніх психологів | 3.43 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.