Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/148
Название: Засаднича роль інтегративного підходу у становленні професійної самоідентичності майбутніх психологів
Авторы: Ямчук (Бубряк), Таїса Юріївна
Ключевые слова: самоідентичність
методологія вивчення самоідентичності
інтеграція
інтегративний підхід
суб’єктивний досвід
структура суб’єктивного досвіду
структура логічних рівнів
Дата публикации: 2013
Издательство: Київ
Серия/номер: Збірник наукових праць;№5(36)
Краткий осмотр (реферат): астосуванню інтегративного підходу до її вирішення. Доведено продуктивність використання для аналізу та формування самоідентичності моделі структури логічних рівнів, що дає змогу цілісно та вичерпно описати принципово різні контексти, в яких відбувається становлення самоідентичності. Запропонований підхід до формування професійної самоідентичності студентів-психологів являє собою природній процес інтеграції структури суб’єктивного досвіду студентів, де кожен наступний рівень – є узагальненням попереднього.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/148
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Бубряк Т.Ю. Засаднича роль інтегративного підходу.pdfЗасаднича роль інтегративного підходу у становленні професійної самоідентичності майбутніх психологів3.43 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.