Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/148
Назва: Засаднича роль інтегративного підходу у становленні професійної самоідентичності майбутніх психологів
Автори: Ямчук (Бубряк), Таїса Юріївна
Ключові слова: самоідентичність
методологія вивчення самоідентичності
інтеграція
інтегративний підхід
суб’єктивний досвід
структура суб’єктивного досвіду
структура логічних рівнів
Дата публікації: 2013
Видавництво: Київ
Серія/номер: Збірник наукових праць;№5(36)
Короткий огляд (реферат): астосуванню інтегративного підходу до її вирішення. Доведено продуктивність використання для аналізу та формування самоідентичності моделі структури логічних рівнів, що дає змогу цілісно та вичерпно описати принципово різні контексти, в яких відбувається становлення самоідентичності. Запропонований підхід до формування професійної самоідентичності студентів-психологів являє собою природній процес інтеграції структури суб’єктивного досвіду студентів, де кожен наступний рівень – є узагальненням попереднього.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/148
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бубряк Т.Ю. Засаднича роль інтегративного підходу.pdfЗасаднича роль інтегративного підходу у становленні професійної самоідентичності майбутніх психологів3.43 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.