Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/148
Назва: | Засаднича роль інтегративного підходу у становленні професійної самоідентичності майбутніх психологів |
Автори: | Ямчук (Бубряк), Таїса Юріївна |
Ключові слова: | самоідентичність методологія вивчення самоідентичності інтеграція інтегративний підхід суб’єктивний досвід структура суб’єктивного досвіду структура логічних рівнів |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Київ |
Серія/номер: | Збірник наукових праць;№5(36) |
Короткий огляд (реферат): | астосуванню інтегративного підходу до її вирішення. Доведено продуктивність використання для аналізу та формування самоідентичності моделі структури логічних рівнів, що дає змогу цілісно та вичерпно описати принципово різні контексти, в яких відбувається становлення самоідентичності. Запропонований підхід до формування професійної самоідентичності студентів-психологів являє собою природній процес інтеграції структури суб’єктивного досвіду студентів, де кожен наступний рівень – є узагальненням попереднього. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/148 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бубряк Т.Ю. Засаднича роль інтегративного підходу.pdf | Засаднича роль інтегративного підходу у становленні професійної самоідентичності майбутніх психологів | 3.43 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.