Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/148
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯмчук (Бубряк), Таїса Юріївна-
dc.date.accessioned2017-11-02T10:51:55Z-
dc.date.available2017-11-02T10:51:55Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/148-
dc.description.abstractастосуванню інтегративного підходу до її вирішення. Доведено продуктивність використання для аналізу та формування самоідентичності моделі структури логічних рівнів, що дає змогу цілісно та вичерпно описати принципово різні контексти, в яких відбувається становлення самоідентичності. Запропонований підхід до формування професійної самоідентичності студентів-психологів являє собою природній процес інтеграції структури суб’єктивного досвіду студентів, де кожен наступний рівень – є узагальненням попереднього.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherКиївen_US
dc.relation.ispartofseriesЗбірник наукових праць;№5(36)-
dc.subjectсамоідентичністьen_US
dc.subjectметодологія вивчення самоідентичностіen_US
dc.subjectінтеграціяen_US
dc.subjectінтегративний підхідen_US
dc.subjectсуб’єктивний досвідen_US
dc.subjectструктура суб’єктивного досвідуen_US
dc.subjectструктура логічних рівнівen_US
dc.titleЗасаднича роль інтегративного підходу у становленні професійної самоідентичності майбутніх психологівen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бубряк Т.Ю. Засаднича роль інтегративного підходу.pdfЗасаднича роль інтегративного підходу у становленні професійної самоідентичності майбутніх психологів3.43 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.