Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1502
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ленд'єл-Сяркевич, Антоніна Антонівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-20T08:30:55Z | - |
dc.date.available | 2018-03-20T08:30:55Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1502 | - |
dc.description | Ленд'єл-Сяркевич, А. А. Український фольклор як засіб формування пізнавального інтересу майбутніх учителів музики / А. А. Ленд'єл-Сяркевич // Наукові записки. Серія "Педагогічні науки" : збірник наукових статей. - Київ : В-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2017. - Випуск СХХХІІІ (133). - С.132-138 | en_US |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблему потенціалу українського фольклору як чинника формування пізнавального інтересу у процесі фахової підготовки майбутніх вчителів музики; висвітлено поняття пізнавального інтересу, проаналізовано його структуру та з’ясовано основні фактори, що сприяють його виникненню та затвердженню. Автор акцентує увагу на гармонійному поєднанні у сформованому пізнавальному інтересі елементів емоційної ангажованості, вибіркової спрямованості когнітивної активності, підвищеної вмотивованості до навчальної діяльності та ціннісного ставлення до знання та розкриває перспективи використання фольклору щодо впливу на кожну з цих складових у динаміці навчального процесу. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | український фольклор | en_US |
dc.subject | майбутній учитель музики | en_US |
dc.subject | творча особистість | en_US |
dc.title | Український фольклор як засіб формування пізнавального інтересу майбутніх учителів музики | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
merged.pdf | Український фольклор як засіб формування пізнавального інтересу майбутніх учителів музики | 753.87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.