Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/150
Название: Концептуальні підходи до вивчення поняття рефлексії
Авторы: Воронова, Ольга Юріївна
Ключевые слова: рефлексія
Дата публикации: 2016
Серия/номер: №1
Краткий осмотр (реферат): На сучасному етапі реформування системи національної освіти в Україні пріоритетним завданням є підвищення професійної підготовки майбутніх педагогів, у тому числі фахівців дошкільного профілю. Адже рівень їхньої готовності до педагогічної діяльності позначається на успішності процесу навчання та виховання дітей дошкільного віку.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/150
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Воронова О.Ю. Концептуальні підходи.pdfКонцептуальні підходи до вивчення поняття рефлексії253.26 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.