Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/150
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Воронова, Ольга Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-02T14:12:07Z | - |
dc.date.available | 2017-11-02T14:12:07Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/150 | - |
dc.description.abstract | На сучасному етапі реформування системи національної освіти в Україні пріоритетним завданням є підвищення професійної підготовки майбутніх педагогів, у тому числі фахівців дошкільного профілю. Адже рівень їхньої готовності до педагогічної діяльності позначається на успішності процесу навчання та виховання дітей дошкільного віку. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.relation.ispartofseries | №1 | - |
dc.subject | рефлексія | en_US |
dc.title | Концептуальні підходи до вивчення поняття рефлексії | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Воронова О.Ю. Концептуальні підходи.pdf | Концептуальні підходи до вивчення поняття рефлексії | 253.26 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.