Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1524
Titel: Роль маркетингової політики комунікацій в діяльності сільськогосподарських підприємств
Autoren: Росола, Уляна Василівна
Stichwörter: маркетингова політика комунікацій
сільськогосподарські підприємства
Erscheinungsdatum: 2010
Zusammenfassung: В статті розглянуто наукові погляди щодо терміна „маркетингова політика комунікацій”. Обґрунтовано роль впровадження комплексу маркетингових комунікацій (КМК) сільськогосподарськими підприємствами, вказані переваги використання КМК.
Beschreibung: Росола, У. В. Роль маркетингової політики комунікацій в діяльності сільськогосподарських підприємств / У. В. Росола // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - Чернівці, 2010. - Випуск IV(40). - С.263-267
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1524
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Vchtei_2010_4_46.pdfРоль маркетингової політики комунікацій в діяльності сільськогосподарських підприємств98.61 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.