Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1524
Title: Роль маркетингової політики комунікацій в діяльності сільськогосподарських підприємств
Authors: Росола, Уляна Василівна
Keywords: маркетингова політика комунікацій
сільськогосподарські підприємства
Issue Date: 2010
Abstract: В статті розглянуто наукові погляди щодо терміна „маркетингова політика комунікацій”. Обґрунтовано роль впровадження комплексу маркетингових комунікацій (КМК) сільськогосподарськими підприємствами, вказані переваги використання КМК.
Description: Росола, У. В. Роль маркетингової політики комунікацій в діяльності сільськогосподарських підприємств / У. В. Росола // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - Чернівці, 2010. - Випуск IV(40). - С.263-267
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1524
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vchtei_2010_4_46.pdfРоль маркетингової політики комунікацій в діяльності сільськогосподарських підприємств98.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.