Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1524
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРосола, Уляна Василівна-
dc.date.accessioned2018-03-21T09:03:10Z-
dc.date.available2018-03-21T09:03:10Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1524-
dc.descriptionРосола, У. В. Роль маркетингової політики комунікацій в діяльності сільськогосподарських підприємств / У. В. Росола // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - Чернівці, 2010. - Випуск IV(40). - С.263-267en_US
dc.description.abstractВ статті розглянуто наукові погляди щодо терміна „маркетингова політика комунікацій”. Обґрунтовано роль впровадження комплексу маркетингових комунікацій (КМК) сільськогосподарськими підприємствами, вказані переваги використання КМК.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectмаркетингова політика комунікаційen_US
dc.subjectсільськогосподарські підприємстваen_US
dc.titleРоль маркетингової політики комунікацій в діяльності сільськогосподарських підприємствen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vchtei_2010_4_46.pdfРоль маркетингової політики комунікацій в діяльності сільськогосподарських підприємств98.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.