Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1538
Title: | Формування літературознавчої компетентності майбутніх учителів початкової школи: шляхи реалізації |
Authors: | Фенцик, Оксана Миколаївна |
Keywords: | інновації оновлення змісту професійної підготовки літературне читання літературознавча компетентність аналіз літературного твору складники змісту та форми твору |
Issue Date: | 2015 |
Abstract: | У статті автор обґрунтовую необхідність формування навичок інтерпретації художнього твору в юдності змісту і форми, які створять основу літературознавчої компетентності майбутніх учителів початкової школи. Щоб навчити повноцінно сприймати художній твір молодших школярів, учителі повинні усвідомити, що всіскладові змісту й форми художнього твору висвітляять ідейні наміри автора та виконуять місія не тільки катарсису, але й естетичного впливу на реципіюнта. Автор викладаю літературознавчі основи формування понять про зміст та форму художнього твору, аналізую складові змісту й форми твору, особливості їх взаюмодії та функціональну роль у визначенні ідейного спрямування твору. |
Description: | Фенцик, О. М. Формування літературознавчої компетентності майбутніх учителів початкової школи: шляхи реалізації / О. М. Фенцик // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Гол. ред. А. А. Сбруєва. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2015. – №10(54). – С.178-186. |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1538 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
pednauk_2015_10_25.pdf | Формування літературознавчої компетентності майбутніх учителів початкової школи: шляхи реалізації | 645.99 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.