Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1538
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФенцик, Оксана Миколаївна-
dc.date.accessioned2018-03-22T09:26:41Z-
dc.date.available2018-03-22T09:26:41Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1538-
dc.descriptionФенцик, О. М. Формування літературознавчої компетентності майбутніх учителів початкової школи: шляхи реалізації / О. М. Фенцик // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Гол. ред. А. А. Сбруєва. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2015. – №10(54). – С.178-186.en_US
dc.description.abstractУ статті автор обґрунтовую необхідність формування навичок інтерпретації художнього твору в юдності змісту і форми, які створять основу літературознавчої компетентності майбутніх учителів початкової школи. Щоб навчити повноцінно сприймати художній твір молодших школярів, учителі повинні усвідомити, що всіскладові змісту й форми художнього твору висвітляять ідейні наміри автора та виконуять місія не тільки катарсису, але й естетичного впливу на реципіюнта. Автор викладаю літературознавчі основи формування понять про зміст та форму художнього твору, аналізую складові змісту й форми твору, особливості їх взаюмодії та функціональну роль у визначенні ідейного спрямування твору.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectінноваціїen_US
dc.subjectоновлення змісту професійної підготовкиen_US
dc.subjectлітературне читанняen_US
dc.subjectлітературознавча компетентністьen_US
dc.subjectаналіз літературного творуen_US
dc.subjectскладники змісту та форми творуen_US
dc.titleФормування літературознавчої компетентності майбутніх учителів початкової школи: шляхи реалізаціїen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
pednauk_2015_10_25.pdfФормування літературознавчої компетентності майбутніх учителів початкової школи: шляхи реалізації645.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.