Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1539
Название: Проблема вивчення епічного твору в літературній освіті: історико-методичний огляд
Авторы: Фенцик, Оксана Миколаївна
Ключевые слова: наукова спадщина
методика навчання літератури
літературна освіта
методична ідея
художній твір
зміст і форма твору
аналіз
принципи
шляхи
метод
прийом
Дата публикации: 2015
Краткий осмотр (реферат): Статтю присвячено проблемі критичного аналізу методичної спадщини в галузі методики викладання літератури другої половини ХХ – початку ХХІ століття. Автор розглядає найґрунтовніші науково-методичні праці з проблеми вивчення епічного твору крізь призму виміру його змісту і форми, виокремлює найважливіші науково-методичні ідеї науковців, які донині посідають важливе місце в теорії і практиці методики викладання літератури.
Описание: Фенцик О. М. Проблема вивчення епічного твору в літературній освіті: історико-методичний огляд / О. М. Фенцик // Педагогіка вищої та середньої школи : збірник наукових праць / За ред. З. П. Бакум. – Кривий Ріг, 2015. – Вип. 46. – С. 261-266.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1539
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
PVSSh_2015_46_50.pdfПроблема вивчення епічного твору в літературній освіті: історико-методичний огляд194.23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.