Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1539
Назва: | Проблема вивчення епічного твору в літературній освіті: історико-методичний огляд |
Автори: | Фенцик, Оксана Миколаївна |
Ключові слова: | наукова спадщина методика навчання літератури літературна освіта методична ідея художній твір зміст і форма твору аналіз принципи шляхи метод прийом |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено проблемі критичного аналізу методичної спадщини в галузі методики викладання літератури другої половини ХХ – початку ХХІ століття. Автор розглядає найґрунтовніші науково-методичні праці з проблеми вивчення епічного твору крізь призму виміру його змісту і форми, виокремлює найважливіші науково-методичні ідеї науковців, які донині посідають важливе місце в теорії і практиці методики викладання літератури. |
Опис: | Фенцик О. М. Проблема вивчення епічного твору в літературній освіті: історико-методичний огляд / О. М. Фенцик // Педагогіка вищої та середньої школи : збірник наукових праць / За ред. З. П. Бакум. – Кривий Ріг, 2015. – Вип. 46. – С. 261-266. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1539 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
PVSSh_2015_46_50.pdf | Проблема вивчення епічного твору в літературній освіті: історико-методичний огляд | 194.23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.