Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1539
Назва: Проблема вивчення епічного твору в літературній освіті: історико-методичний огляд
Автори: Фенцик, Оксана Миколаївна
Ключові слова: наукова спадщина
методика навчання літератури
літературна освіта
методична ідея
художній твір
зміст і форма твору
аналіз
принципи
шляхи
метод
прийом
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемі критичного аналізу методичної спадщини в галузі методики викладання літератури другої половини ХХ – початку ХХІ століття. Автор розглядає найґрунтовніші науково-методичні праці з проблеми вивчення епічного твору крізь призму виміру його змісту і форми, виокремлює найважливіші науково-методичні ідеї науковців, які донині посідають важливе місце в теорії і практиці методики викладання літератури.
Опис: Фенцик О. М. Проблема вивчення епічного твору в літературній освіті: історико-методичний огляд / О. М. Фенцик // Педагогіка вищої та середньої школи : збірник наукових праць / За ред. З. П. Бакум. – Кривий Ріг, 2015. – Вип. 46. – С. 261-266.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1539
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PVSSh_2015_46_50.pdfПроблема вивчення епічного твору в літературній освіті: історико-методичний огляд194.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.