Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1539
Összes dokumentumadat
DC mező | Érték | Nyelv |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фенцик, Оксана Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-22T09:49:02Z | - |
dc.date.available | 2018-03-22T09:49:02Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1539 | - |
dc.description | Фенцик О. М. Проблема вивчення епічного твору в літературній освіті: історико-методичний огляд / О. М. Фенцик // Педагогіка вищої та середньої школи : збірник наукових праць / За ред. З. П. Бакум. – Кривий Ріг, 2015. – Вип. 46. – С. 261-266. | en_US |
dc.description.abstract | Статтю присвячено проблемі критичного аналізу методичної спадщини в галузі методики викладання літератури другої половини ХХ – початку ХХІ століття. Автор розглядає найґрунтовніші науково-методичні праці з проблеми вивчення епічного твору крізь призму виміру його змісту і форми, виокремлює найважливіші науково-методичні ідеї науковців, які донині посідають важливе місце в теорії і практиці методики викладання літератури. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | наукова спадщина | en_US |
dc.subject | методика навчання літератури | en_US |
dc.subject | літературна освіта | en_US |
dc.subject | методична ідея | en_US |
dc.subject | художній твір | en_US |
dc.subject | зміст і форма твору | en_US |
dc.subject | аналіз | en_US |
dc.subject | принципи | en_US |
dc.subject | шляхи | en_US |
dc.subject | метод | en_US |
dc.subject | прийом | en_US |
dc.title | Проблема вивчення епічного твору в літературній освіті: історико-методичний огляд | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Ebben a gyűjteményben: | Статті |
Fájlok a dokumentumban:
Fájl | Leírás | Méret | Formátum | |
---|---|---|---|---|
PVSSh_2015_46_50.pdf | Проблема вивчення епічного твору в літературній освіті: історико-методичний огляд | 194.23 kB | Adobe PDF | Megtekintés/Megnyitás |
Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!