Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/153
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАлмаші, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2017-11-03T08:15:59Z-
dc.date.available2017-11-03T08:15:59Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/153-
dc.description.abstractУ статті проаналізовані особливості професійної діяльності вчителя. Розглядається проблема емоцій та емоційної сфери студентів. З’ясовані особливості впливу емоційної сфери на формування професійної компетентності майбутніх вчителів початкових класів. Розглянуті психологічні особливості емоційної сфери студентів. Представлена методики для дослідження емоційної сфери, а саме: психодіагностична методика: «Багатофакторний особистісний опитувальник FPI. Автори І. Фаренберг, Х. Зарг, Р. Гампеля (модифікована форма "B")». Зроблено висновок, що зміни в емоційній сфері студентської молоді потребують перегляду та впровадження нових форм та методів роботи у вузі.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка та психологія;Випуск 1(3)-
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectпрофесійна компетентністьen_US
dc.subjectемоціїen_US
dc.subjectемоційна сфераen_US
dc.subjectемоційна стійкістьen_US
dc.titleЕмоційна сфера майбутніх педагогів під час професійної підготовкиen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Алмаші С.І. ЕМОЦІЙНА СФЕРА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПІД ЧАС ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ.pdfЕмоційна сфера майбутніх педагогів під час професійної підготовки667.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.