Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/158
Назва: Емоційно-психологічні особливості процесу професійного становлення майбутніх вихователів
Автори: Воронова, Ольга Юріївна
Ключові слова: професійне становлення
рефлексія
мотиваційно-цільовий компонент
когнітивно- операційний компонент
емоційний компонент
оціночний компонент
Дата публікації: 2013
Серія/номер: ;№5(36)
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються емоційно - психологічні особливості становлення майбутніх вихователів. Визначено особливості формування емоційно-вольового компоненту протягом навчання у ВНЗ. Емпірично досліджено емоційний компонент та рівень його вияву у студентів. Узагальнено основні тенденції щодо рівня вияву емоційного відгуку у студентів спеціальності «Дошкільне виховання».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/158
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Воронова О.Ю. Емоційно-психологічні особливості.pdfЕмоційно-психологічні особливості процесу професійного становлення майбутніх вихователів630.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.