Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/158
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВоронова, Ольга Юріївна-
dc.date.accessioned2017-11-03T13:14:32Z-
dc.date.available2017-11-03T13:14:32Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/158-
dc.description.abstractУ статті розглядаються емоційно - психологічні особливості становлення майбутніх вихователів. Визначено особливості формування емоційно-вольового компоненту протягом навчання у ВНЗ. Емпірично досліджено емоційний компонент та рівень його вияву у студентів. Узагальнено основні тенденції щодо рівня вияву емоційного відгуку у студентів спеціальності «Дошкільне виховання».en_US
dc.language.isootheren_US
dc.relation.ispartofseries;№5(36)-
dc.subjectпрофесійне становленняen_US
dc.subjectрефлексіяen_US
dc.subjectмотиваційно-цільовий компонентen_US
dc.subjectкогнітивно- операційний компонентen_US
dc.subjectемоційний компонентen_US
dc.subjectоціночний компонентen_US
dc.titleЕмоційно-психологічні особливості процесу професійного становлення майбутніх вихователівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Воронова О.Ю. Емоційно-психологічні особливості.pdfЕмоційно-психологічні особливості процесу професійного становлення майбутніх вихователів630.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.