Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1593
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПопович, Оксана Михайлівна-
dc.date.accessioned2018-03-27T12:56:01Z-
dc.date.available2018-03-27T12:56:01Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1593-
dc.descriptionПопович, О. М. Конструктивний підхід в організації навчання студентів на педагогічному факультеті Мукачівського державного університету / О. М. Попович // Вісник Черкаського університету. Серія "Педагогічні науки". - Черкаси, 2017. - №5. - С.99-105en_US
dc.description.abstractЗдійснено порівняння традиційного підходу до організації педагогічного процесу у вищому закладі освіти і конструктивного підходу. Авт ором акцентовано увагу на тому, що процес формування навичок конст рукт ивної діяльності майбутніх вихователів у процесі проф есійної підготовки відбувається внаслідок зміни характ еру їхньої самоосвіт ньої діяльності від свідомого засвоєння знань до розуміння значущості способів їх засвоєння для здійснення неперервного процесу самоосвіти, згодом - управлінню власною професійною діяльністю.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectуніверситетen_US
dc.subjectмайбутній виховательen_US
dc.subjectорганізація діяльності.en_US
dc.titleКонструктивний підхід в організації навчання студентів на педагогічному факультеті Мукачівського державного університетуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Попович О.М. Стаття (фахова) Черкаси 2017.pdfКонструктивний підхід в організації навчання студентів на педагогічному факультеті Мукачівського державного університету242.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.