Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1611
Titel: Маркетингова діяльність в умовах кризових явищ
Autoren: Росола, Уляна Василівна
Stichwörter: маркетингова стратегія
торгові марки
кризове явища
Erscheinungsdatum: 2017
Herausgeber: МДУ
Beschreibung: Росола У. В. Маркетингова діяльність в умовах кризових явищ / У. В. Росола // Управління економічними процесами: сучасні реалії і виклики : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (22-23 березня 2017 р.) / Відповідальний за випуск В.Ф. Проскура. – Мукачево : РВВ МДУ, 2017. – С.158-159.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1611
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Збірник тез _Мукачево 1-158-159.pdfМаркетингова діяльність в умовах кризових явищ268.95 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.