Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1611
Title: Маркетингова діяльність в умовах кризових явищ
Authors: Росола, Уляна Василівна
Keywords: маркетингова стратегія
торгові марки
кризове явища
Issue Date: 2017
Publisher: МДУ
Description: Росола У. В. Маркетингова діяльність в умовах кризових явищ / У. В. Росола // Управління економічними процесами: сучасні реалії і виклики : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (22-23 березня 2017 р.) / Відповідальний за випуск В.Ф. Проскура. – Мукачево : РВВ МДУ, 2017. – С.158-159.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1611
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник тез _Мукачево 1-158-159.pdfМаркетингова діяльність в умовах кризових явищ268.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.