Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1611
Назва: Маркетингова діяльність в умовах кризових явищ
Автори: Росола, Уляна Василівна
Ключові слова: маркетингова стратегія
торгові марки
кризове явища
Дата публікації: 2017
Видавництво: МДУ
Опис: Росола У. В. Маркетингова діяльність в умовах кризових явищ / У. В. Росола // Управління економічними процесами: сучасні реалії і виклики : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (22-23 березня 2017 р.) / Відповідальний за випуск В.Ф. Проскура. – Мукачево : РВВ МДУ, 2017. – С.158-159.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1611
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник тез _Мукачево 1-158-159.pdfМаркетингова діяльність в умовах кризових явищ268.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.