Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1611
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРосола, Уляна Василівна-
dc.date.accessioned2018-03-30T08:37:21Z-
dc.date.available2018-03-30T08:37:21Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1611-
dc.descriptionРосола У. В. Маркетингова діяльність в умовах кризових явищ / У. В. Росола // Управління економічними процесами: сучасні реалії і виклики : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (22-23 березня 2017 р.) / Відповідальний за випуск В.Ф. Проскура. – Мукачево : РВВ МДУ, 2017. – С.158-159.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectторгові маркиen_US
dc.subjectкризове явищаen_US
dc.titleМаркетингова діяльність в умовах кризових явищen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник тез _Мукачево 1-158-159.pdfМаркетингова діяльність в умовах кризових явищ268.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.