Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1612
Langanzeige der Metadaten
DC ElementWertSprache
dc.contributor.authorРосола, Уляна Василівна-
dc.date.accessioned2018-03-30T08:56:31Z-
dc.date.available2018-03-30T08:56:31Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1612-
dc.descriptionРосола У. В. Особливості маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств / У. В. Росола // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія "Економічні науки" : наукове фахове видання. – Київ, 2018. – №1(9). – С. 83-88.en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретичні підходи щодо визначення терміну «маркетинг» та однієї з його складових - агромаркетингу. Підвищення ефективності та стабільності розвитку сільського господарства в цілому є одним з найважливіших у розвитку економіки в цілому, оскільки це залежить від функціонування інших галузей, зокрема: хімічної, фармацевтичної, хлібопекарської, консервної, кондитерської та інші галузі. Метою даної статті є вивчення теоретичних аспектів агромаркетингу та визначення особливостей маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств. Визначено, що основними рисами маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств є: співвідношення між обсягом виробленої продукції та природними та кліматичними умовами, вартістю товару, співвідношенням між сезонністю виробничих та квитанційних продуктів, різними формами власність у системі сільського виробництва, різні організаційні форми управління та інші.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectагромаркетингen_US
dc.subjectсільське господарствоen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectособливості маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємствen_US
dc.titleОсобливості маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємствen_US
dc.typeArticleen_US
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Экономика_№1(9)_WEB 1-84-88.pdfОсобливості маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств464.49 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.