Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/161
Titel: Особливості когнітивного компоненту у формуванні професійної рефлексії майбутніх вихователів
Autoren: Воронова, Ольга Юріївна
Stichwörter: рефлексія
когнітивний компонент
самовпевненість
самоінтерес
самоповага
самовідношення
Erscheinungsdatum: 2015
Herausgeber: МДУ
Serie/Report Nr.: Педагогіка та психологія;Випуск 1(1)
Zusammenfassung: У статті розглядається рефлексія педагога як складова частина його професійної діяльності. Показаний аналіз дослідження з даної проблеми. Проаналізовано когнітивний компонент професійної рефлексії педагогавихователя. Представлені методики для дослідження психологічних особливостей формування рефлексії: методика А.В. Карпова "Діагностика рефлексії"; тест-опитувальник "Самовідношення" В.В. Столін, С.Р. Пантелєєва. Вибірку складали студенти гуманітарного факультету спеціальності "Дошкільна освіта" та працівники ДНЗ зі стажем. Представлені результати емпіричного дослідження. Проаналізовані особливості трансформації рефлексії майбутніх педагогів-вихователів у процесі професійної підготовки. На основі дослідження зроблено висновок, що осмислюючи власні духовні процеси, особистість нерідко критично оцінює негативні сторони свого внутрішнього світу. І саме це робить особистість здатною до самовдосконалення. Пізнаючи себе, особистість ніколи не залишиться такою, якою вона була колись. Насамперед це стосується професійної рефлексії.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/161
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Воронова О.Ю. Особливості когнітивного компоненту.pdfОсобливості когнітивного компоненту у формуванні професійної рефлексії майбутніх вихователів127.74 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.