Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/161
Titel: | Особливості когнітивного компоненту у формуванні професійної рефлексії майбутніх вихователів |
Autoren: | Воронова, Ольга Юріївна |
Stichwörter: | рефлексія когнітивний компонент самовпевненість самоінтерес самоповага самовідношення |
Erscheinungsdatum: | 2015 |
Herausgeber: | МДУ |
Serie/Report Nr.: | Педагогіка та психологія;Випуск 1(1) |
Zusammenfassung: | У статті розглядається рефлексія педагога як складова частина його професійної діяльності. Показаний аналіз дослідження з даної проблеми. Проаналізовано когнітивний компонент професійної рефлексії педагогавихователя. Представлені методики для дослідження психологічних особливостей формування рефлексії: методика А.В. Карпова "Діагностика рефлексії"; тест-опитувальник "Самовідношення" В.В. Столін, С.Р. Пантелєєва. Вибірку складали студенти гуманітарного факультету спеціальності "Дошкільна освіта" та працівники ДНЗ зі стажем. Представлені результати емпіричного дослідження. Проаналізовані особливості трансформації рефлексії майбутніх педагогів-вихователів у процесі професійної підготовки. На основі дослідження зроблено висновок, що осмислюючи власні духовні процеси, особистість нерідко критично оцінює негативні сторони свого внутрішнього світу. І саме це робить особистість здатною до самовдосконалення. Пізнаючи себе, особистість ніколи не залишиться такою, якою вона була колись. Насамперед це стосується професійної рефлексії. |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/161 |
Enthalten in den Sammlungen: | Статті |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
Воронова О.Ю. Особливості когнітивного компоненту.pdf | Особливості когнітивного компоненту у формуванні професійної рефлексії майбутніх вихователів | 127.74 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.