Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/161
Title: | Особливості когнітивного компоненту у формуванні професійної рефлексії майбутніх вихователів |
Authors: | Воронова, Ольга Юріївна |
Keywords: | рефлексія когнітивний компонент самовпевненість самоінтерес самоповага самовідношення |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | МДУ |
Series/Report no.: | Педагогіка та психологія;Випуск 1(1) |
Abstract: | У статті розглядається рефлексія педагога як складова частина його професійної діяльності. Показаний аналіз дослідження з даної проблеми. Проаналізовано когнітивний компонент професійної рефлексії педагогавихователя. Представлені методики для дослідження психологічних особливостей формування рефлексії: методика А.В. Карпова "Діагностика рефлексії"; тест-опитувальник "Самовідношення" В.В. Столін, С.Р. Пантелєєва. Вибірку складали студенти гуманітарного факультету спеціальності "Дошкільна освіта" та працівники ДНЗ зі стажем. Представлені результати емпіричного дослідження. Проаналізовані особливості трансформації рефлексії майбутніх педагогів-вихователів у процесі професійної підготовки. На основі дослідження зроблено висновок, що осмислюючи власні духовні процеси, особистість нерідко критично оцінює негативні сторони свого внутрішнього світу. І саме це робить особистість здатною до самовдосконалення. Пізнаючи себе, особистість ніколи не залишиться такою, якою вона була колись. Насамперед це стосується професійної рефлексії. |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/161 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Воронова О.Ю. Особливості когнітивного компоненту.pdf | Особливості когнітивного компоненту у формуванні професійної рефлексії майбутніх вихователів | 127.74 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.