Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/163
Title: | Поведінково-оцінний компонент у структурі професійної рефлексії майбутніх вихователів |
Authors: | Воронова, Ольга Юріївна |
Keywords: | рефлексія поведінково-оцінний компонент домінування міжособистісні відносини самовдосконалення |
Issue Date: | 2016 |
Series/Report no.: | Педагогіка та психологія;Випуск 3(3) |
Abstract: | У статті розглядається рефлексія педагога як складова частина його професійної діяльності. Показаний аналіз дослідження з даної проблеми. Проаналізовано поведінково-оцінний компонент професійної рефлексії педагога-вихователя. Представлені методики для дослідження даного компоненту: методика ДМВ Л.Н. Собчик та методика визначення «Рівня суб’єктивного контролю» Є.Ф.Бажин. Вибірку складали студенти спеціальності «Дошкільна освіта». Представлені результати емпіричного дослідження. Проаналізовані особливості трансформації рефлексії майбутніх педагогів-вихователів у процесі професійної підготовки. На основі дослідження зроблено висновок про важливість формування даного компоненту у структурі професійної рефлексії майбутніх вихователів. |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/163 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Воронова О.Ю. Поведінково-оцінний.pdf | Поведінково-оцінний компонент у структурі професійної рефлексії майбутніх вихователів | 680.57 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.