Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1633
Title: Роль Інтернет-маркетингу при виборі туристської дестинації
Authors: Ільтьо, Тетяна Іванівна
Чорій, Мирослава Василівна
Keywords: дестинація
маркетингова діяльність
веб-сайт
туристичні подорож
Інтернет-маркетинг
Issue Date: 2013
Abstract: У статті розкрито суть поняття «туристська дестинація», доведено важливість Інтернет-маркетингу у сфері дестинаційного менеджменту, визначено роль веб-сайтів дестинацій та їхні переваги, досліджено моделі пошуку інформації та чинники задоволення дестинацій Інтернет-сайтами.
Description: Ільтьо Т. І. Роль Інтернет-маркетингу при виборі туристської дестинації / М. В. Чорій, Т. І. Ільтьо // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал / гол. ред. М.М. Єрмошенко. – К. : ТОВ "Наш формат", 2013. – №12 (150). – С. 300-307.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1633
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ape_2013_12_41.pdfРоль Інтернет-маркетингу при виборі туристської дестинації122.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.