Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1638
Назва: | Теоретичні засади використання дидактичної гри у навчанні іноземної мови молодших школярів |
Автори: | Габовда, Анжеліка Міланівна Кравченко, Тетяна Миколаївна |
Ключові слова: | дидактична гра навчально-пізнавальна діяльність молодші школярі |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються засоби вдосконалення навчання молодших школярів іноземної мови, одним із яких є дидактична гра. Вона спрямована на засвоєння й використання конкретних знань, умінь, навичок і є засобом навчання. Проаналізовано класифікацію ігор вітчизняними та зарубіжними науковцями. Обґрунтовується використання дидактичної гри у процесі навчання, що активізує навчально-пізнавальну діяльність молодших школярів, сприяє розвитку творчого мислення, умотивовує навчальну діяльність учнів. |
Опис: | Габовда, А. М. Теоретичні засади використання дидактичної гри у навчанні іноземної мови молодших школярів / А. М. Габовда, Т. М. Кравченко // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія "Філологічна" : збірник наукових праць. - Острог : В-во Національного ун-ту "Острозька академія", 2015. - Випуск 54. - С.16-19 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1638 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Теоретичні засади використання дидактичної гри у навчанні іноземної мови молодших школярів.pdf | Теоретичні засади використання дидактичної гри у навчанні іноземної мови молодших школярів | 278.15 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.