Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/163
Название: Поведінково-оцінний компонент у структурі професійної рефлексії майбутніх вихователів
Авторы: Воронова, Ольга Юріївна
Ключевые слова: рефлексія
поведінково-оцінний компонент
домінування
міжособистісні відносини
самовдосконалення
Дата публикации: 2016
Серия/номер: Педагогіка та психологія;Випуск 3(3)
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається рефлексія педагога як складова частина його професійної діяльності. Показаний аналіз дослідження з даної проблеми. Проаналізовано поведінково-оцінний компонент професійної рефлексії педагога-вихователя. Представлені методики для дослідження даного компоненту: методика ДМВ Л.Н. Собчик та методика визначення «Рівня суб’єктивного контролю» Є.Ф.Бажин. Вибірку складали студенти спеціальності «Дошкільна освіта». Представлені результати емпіричного дослідження. Проаналізовані особливості трансформації рефлексії майбутніх педагогів-вихователів у процесі професійної підготовки. На основі дослідження зроблено висновок про важливість формування даного компоненту у структурі професійної рефлексії майбутніх вихователів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/163
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Воронова О.Ю. Поведінково-оцінний.pdfПоведінково-оцінний компонент у структурі професійної рефлексії майбутніх вихователів680.57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.