Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/163
Название: | Поведінково-оцінний компонент у структурі професійної рефлексії майбутніх вихователів |
Авторы: | Воронова, Ольга Юріївна |
Ключевые слова: | рефлексія поведінково-оцінний компонент домінування міжособистісні відносини самовдосконалення |
Дата публикации: | 2016 |
Серия/номер: | Педагогіка та психологія;Випуск 3(3) |
Краткий осмотр (реферат): | У статті розглядається рефлексія педагога як складова частина його професійної діяльності. Показаний аналіз дослідження з даної проблеми. Проаналізовано поведінково-оцінний компонент професійної рефлексії педагога-вихователя. Представлені методики для дослідження даного компоненту: методика ДМВ Л.Н. Собчик та методика визначення «Рівня суб’єктивного контролю» Є.Ф.Бажин. Вибірку складали студенти спеціальності «Дошкільна освіта». Представлені результати емпіричного дослідження. Проаналізовані особливості трансформації рефлексії майбутніх педагогів-вихователів у процесі професійної підготовки. На основі дослідження зроблено висновок про важливість формування даного компоненту у структурі професійної рефлексії майбутніх вихователів. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/163 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Воронова О.Ю. Поведінково-оцінний.pdf | Поведінково-оцінний компонент у структурі професійної рефлексії майбутніх вихователів | 680.57 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.