Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/163
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВоронова, Ольга Юріївна-
dc.date.accessioned2017-11-03T14:01:08Z-
dc.date.available2017-11-03T14:01:08Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/163-
dc.description.abstractУ статті розглядається рефлексія педагога як складова частина його професійної діяльності. Показаний аналіз дослідження з даної проблеми. Проаналізовано поведінково-оцінний компонент професійної рефлексії педагога-вихователя. Представлені методики для дослідження даного компоненту: методика ДМВ Л.Н. Собчик та методика визначення «Рівня суб’єктивного контролю» Є.Ф.Бажин. Вибірку складали студенти спеціальності «Дошкільна освіта». Представлені результати емпіричного дослідження. Проаналізовані особливості трансформації рефлексії майбутніх педагогів-вихователів у процесі професійної підготовки. На основі дослідження зроблено висновок про важливість формування даного компоненту у структурі професійної рефлексії майбутніх вихователів.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка та психологія;Випуск 3(3)-
dc.subjectрефлексіяen_US
dc.subjectповедінково-оцінний компонентen_US
dc.subjectдомінуванняen_US
dc.subjectміжособистісні відносиниen_US
dc.subjectсамовдосконаленняen_US
dc.titleПоведінково-оцінний компонент у структурі професійної рефлексії майбутніх вихователівen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Воронова О.Ю. Поведінково-оцінний.pdfПоведінково-оцінний компонент у структурі професійної рефлексії майбутніх вихователів680.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.