Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/163
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Воронова, Ольга Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-03T14:01:08Z | - |
dc.date.available | 2017-11-03T14:01:08Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/163 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається рефлексія педагога як складова частина його професійної діяльності. Показаний аналіз дослідження з даної проблеми. Проаналізовано поведінково-оцінний компонент професійної рефлексії педагога-вихователя. Представлені методики для дослідження даного компоненту: методика ДМВ Л.Н. Собчик та методика визначення «Рівня суб’єктивного контролю» Є.Ф.Бажин. Вибірку складали студенти спеціальності «Дошкільна освіта». Представлені результати емпіричного дослідження. Проаналізовані особливості трансформації рефлексії майбутніх педагогів-вихователів у процесі професійної підготовки. На основі дослідження зроблено висновок про важливість формування даного компоненту у структурі професійної рефлексії майбутніх вихователів. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка та психологія;Випуск 3(3) | - |
dc.subject | рефлексія | en_US |
dc.subject | поведінково-оцінний компонент | en_US |
dc.subject | домінування | en_US |
dc.subject | міжособистісні відносини | en_US |
dc.subject | самовдосконалення | en_US |
dc.title | Поведінково-оцінний компонент у структурі професійної рефлексії майбутніх вихователів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Воронова О.Ю. Поведінково-оцінний.pdf | Поведінково-оцінний компонент у структурі професійної рефлексії майбутніх вихователів | 680.57 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.