Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/164
Title: | Проблема формування рефлексії у майбутніх вихователів |
Authors: | Воронова, Ольга Юріївна |
Keywords: | професійна рефлексія емоційно-мотиваційний компонент когнітивний компонент поведінково-оцінний компонент професійна діяльність |
Issue Date: | 2014 |
Series/Report no.: | Педагогіка та психологія;27 ІІ(14) |
Abstract: | Розкрито поняття "професійна рефлексія". Розглядається рефлексія педагога, як складова частина його професійної діяльності. Проаналізовано компоненти професійної рефлексії педагога-вихователя: емоційно-мотиваційний, когнітивний, поведінково-оцінний. Представлені методики дослідження психологічних особливостей формування рефлексії: методика А. Карпова "Діагностика рефлексії"; тест-опитувальник "Самовідношення" В. Столін, С. Пантелєєва; тест "Діагностика міжособистісних відносин" Т. Лірі; тест "Діагностика міжособистісних відносин" (ДМО) Л. Собчик; методика визначення "Рівня суб’єктивного контролю" (УСК) Е. Бажин. Вибірку складали студенти гуманітарного факультету спеціальності "Дошкільна освіта" та працівники зі стажем. Проаналізовані особливості трансформації рефлексії майбутніх педагогів-вихователів у процесі професійної підготовки. Зроблено висновок, що осмислюючи власні духовні процеси, особистість нерідко критично оцінює негативні сторони свого внутрішнього світу, що робить її здатною до самовдосконалення. |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/164 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Воронова О.Ю. проблема формування рефлексії.pdf | Проблема формування рефлексії у майбутніх вихователів | 383.73 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.