Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/164
Titel: Проблема формування рефлексії у майбутніх вихователів
Autoren: Воронова, Ольга Юріївна
Stichwörter: професійна рефлексія
емоційно-мотиваційний компонент
когнітивний компонент
поведінково-оцінний компонент
професійна діяльність
Erscheinungsdatum: 2014
Serie/Report Nr.: Педагогіка та психологія;27
ІІ(14)
Zusammenfassung: Розкрито поняття "професійна рефлексія". Розглядається рефлексія педагога, як складова частина його професійної діяльності. Проаналізовано компоненти професійної рефлексії педагога-вихователя: емоційно-мотиваційний, когнітивний, поведінково-оцінний. Представлені методики дослідження психологічних особливостей формування рефлексії: методика А. Карпова "Діагностика рефлексії"; тест-опитувальник "Самовідношення" В. Столін, С. Пантелєєва; тест "Діагностика міжособистісних відносин" Т. Лірі; тест "Діагностика міжособистісних відносин" (ДМО) Л. Собчик; методика визначення "Рівня суб’єктивного контролю" (УСК) Е. Бажин. Вибірку складали студенти гуманітарного факультету спеціальності "Дошкільна освіта" та працівники зі стажем. Проаналізовані особливості трансформації рефлексії майбутніх педагогів-вихователів у процесі професійної підготовки. Зроблено висновок, що осмислюючи власні духовні процеси, особистість нерідко критично оцінює негативні сторони свого внутрішнього світу, що робить її здатною до самовдосконалення.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/164
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Воронова О.Ю. проблема формування рефлексії.pdfПроблема формування рефлексії у майбутніх вихователів383.73 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.