Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/165
Titel: Рефлексія педагога–вихователя: принципи та особливості дослідження
Autoren: Воронова, Ольга Юріївна
Stichwörter: рефлексія
саморефлексія
професійна рефлексія
професіоналізм психологічна компетентність
рефлексивна компетентність
професійна спрямованість
саморозвиток
самовдосконалення
Erscheinungsdatum: 2011
Serie/Report Nr.: Випуск 12
Zusammenfassung: У цій статті здійснюється теоретичний аналіз поняття рефлексії, розглядаються теоретико-методологічні аспекти та технологічні принципи вивчення даного феномена. Представлене дослідження дозволяє розглядати рефлексію як самостійний феномен, як елемент педагогічної діяльності, як показник рівня розвитку творчого потенціалу педагога, перцептивно-рефлексивних здібностей педагога-вихователя.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/165
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Воронова О.Ю. Рефлексія педагога-вихователя.pdfРефлексія педагога–вихователя: принципи та особливості дослідження184.91 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.