Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/165
Titel: | Рефлексія педагога–вихователя: принципи та особливості дослідження |
Autoren: | Воронова, Ольга Юріївна |
Stichwörter: | рефлексія саморефлексія професійна рефлексія професіоналізм психологічна компетентність рефлексивна компетентність професійна спрямованість саморозвиток самовдосконалення |
Erscheinungsdatum: | 2011 |
Serie/Report Nr.: | Випуск 12 |
Zusammenfassung: | У цій статті здійснюється теоретичний аналіз поняття рефлексії, розглядаються теоретико-методологічні аспекти та технологічні принципи вивчення даного феномена. Представлене дослідження дозволяє розглядати рефлексію як самостійний феномен, як елемент педагогічної діяльності, як показник рівня розвитку творчого потенціалу педагога, перцептивно-рефлексивних здібностей педагога-вихователя. |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/165 |
Enthalten in den Sammlungen: | Статті |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
Воронова О.Ю. Рефлексія педагога-вихователя.pdf | Рефлексія педагога–вихователя: принципи та особливості дослідження | 184.91 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.