Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/165
Title: | Рефлексія педагога–вихователя: принципи та особливості дослідження |
Authors: | Воронова, Ольга Юріївна |
Keywords: | рефлексія саморефлексія професійна рефлексія професіоналізм психологічна компетентність рефлексивна компетентність професійна спрямованість саморозвиток самовдосконалення |
Issue Date: | 2011 |
Series/Report no.: | Випуск 12 |
Abstract: | У цій статті здійснюється теоретичний аналіз поняття рефлексії, розглядаються теоретико-методологічні аспекти та технологічні принципи вивчення даного феномена. Представлене дослідження дозволяє розглядати рефлексію як самостійний феномен, як елемент педагогічної діяльності, як показник рівня розвитку творчого потенціалу педагога, перцептивно-рефлексивних здібностей педагога-вихователя. |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/165 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Воронова О.Ю. Рефлексія педагога-вихователя.pdf | Рефлексія педагога–вихователя: принципи та особливості дослідження | 184.91 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.