Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/165
Название: | Рефлексія педагога–вихователя: принципи та особливості дослідження |
Авторы: | Воронова, Ольга Юріївна |
Ключевые слова: | рефлексія саморефлексія професійна рефлексія професіоналізм психологічна компетентність рефлексивна компетентність професійна спрямованість саморозвиток самовдосконалення |
Дата публикации: | 2011 |
Серия/номер: | Випуск 12 |
Краткий осмотр (реферат): | У цій статті здійснюється теоретичний аналіз поняття рефлексії, розглядаються теоретико-методологічні аспекти та технологічні принципи вивчення даного феномена. Представлене дослідження дозволяє розглядати рефлексію як самостійний феномен, як елемент педагогічної діяльності, як показник рівня розвитку творчого потенціалу педагога, перцептивно-рефлексивних здібностей педагога-вихователя. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/165 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Воронова О.Ю. Рефлексія педагога-вихователя.pdf | Рефлексія педагога–вихователя: принципи та особливості дослідження | 184.91 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.