Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/165
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Воронова, Ольга Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-03T15:24:54Z | - |
dc.date.available | 2017-11-03T15:24:54Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/165 | - |
dc.description.abstract | У цій статті здійснюється теоретичний аналіз поняття рефлексії, розглядаються теоретико-методологічні аспекти та технологічні принципи вивчення даного феномена. Представлене дослідження дозволяє розглядати рефлексію як самостійний феномен, як елемент педагогічної діяльності, як показник рівня розвитку творчого потенціалу педагога, перцептивно-рефлексивних здібностей педагога-вихователя. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Випуск 12 | - |
dc.subject | рефлексія | en_US |
dc.subject | саморефлексія | en_US |
dc.subject | професійна рефлексія | en_US |
dc.subject | професіоналізм психологічна компетентність | en_US |
dc.subject | рефлексивна компетентність | en_US |
dc.subject | професійна спрямованість | en_US |
dc.subject | саморозвиток | en_US |
dc.subject | самовдосконалення | en_US |
dc.title | Рефлексія педагога–вихователя: принципи та особливості дослідження | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Воронова О.Ю. Рефлексія педагога-вихователя.pdf | Рефлексія педагога–вихователя: принципи та особливості дослідження | 184.91 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.