Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/165
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВоронова, Ольга Юріївна-
dc.date.accessioned2017-11-03T15:24:54Z-
dc.date.available2017-11-03T15:24:54Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/165-
dc.description.abstractУ цій статті здійснюється теоретичний аналіз поняття рефлексії, розглядаються теоретико-методологічні аспекти та технологічні принципи вивчення даного феномена. Представлене дослідження дозволяє розглядати рефлексію як самостійний феномен, як елемент педагогічної діяльності, як показник рівня розвитку творчого потенціалу педагога, перцептивно-рефлексивних здібностей педагога-вихователя.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.relation.ispartofseriesВипуск 12-
dc.subjectрефлексіяen_US
dc.subjectсаморефлексіяen_US
dc.subjectпрофесійна рефлексіяen_US
dc.subjectпрофесіоналізм психологічна компетентністьen_US
dc.subjectрефлексивна компетентністьen_US
dc.subjectпрофесійна спрямованістьen_US
dc.subjectсаморозвитокen_US
dc.subjectсамовдосконаленняen_US
dc.titleРефлексія педагога–вихователя: принципи та особливості дослідженняen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Воронова О.Ю. Рефлексія педагога-вихователя.pdfРефлексія педагога–вихователя: принципи та особливості дослідження184.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.