Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/165
Title: Рефлексія педагога–вихователя: принципи та особливості дослідження
Authors: Воронова, Ольга Юріївна
Keywords: рефлексія
саморефлексія
професійна рефлексія
професіоналізм психологічна компетентність
рефлексивна компетентність
професійна спрямованість
саморозвиток
самовдосконалення
Issue Date: 2011
Series/Report no.: Випуск 12
Abstract: У цій статті здійснюється теоретичний аналіз поняття рефлексії, розглядаються теоретико-методологічні аспекти та технологічні принципи вивчення даного феномена. Представлене дослідження дозволяє розглядати рефлексію як самостійний феномен, як елемент педагогічної діяльності, як показник рівня розвитку творчого потенціалу педагога, перцептивно-рефлексивних здібностей педагога-вихователя.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/165
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Воронова О.Ю. Рефлексія педагога-вихователя.pdfРефлексія педагога–вихователя: принципи та особливості дослідження184.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.