Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1689
Titel: Маркетинговий підхід до управління персоналом
Autoren: Лизанець, Анжела Гейзівна
Русин, В.М.
Stichwörter: роль маркетингу в управлінні персоналом
аналіз еволюції розуміння маркетингу в контексті управління кадровим потенціалом
внутрішній, зовнішній, стратегічний, оперативний маркетинг персоналу
Erscheinungsdatum: 2010
Herausgeber: Карпатська вежа
Zusammenfassung: У статті розкрито зміст та роль маркетингу в управлінні персоналом підприємства, обґрунтовано необхідність його застосування при функціонуванні у ринковому середовищі. Здійснено аналіз еволюції розуміння маркетингу в контексті управління кадровим потенціалом та визначено складові, які формують даний вид діяльності. Доведено доцільність розмежування внутрішнього і зовнішнього, стратегічного та оперативного маркетингу персоналу.
Beschreibung: Лизанець, А. Г. Маркетинговий підхід до управління персоналом / А. Г. Лизанець, В. М. Русин // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Мукачево : Карпатська вежа, 2010. - №8 (3). - С.172-180.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1689
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
28 8-173-181.pdfМаркетинговий підхід до управління персоналом367.36 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.