Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1696
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Варга, Леся Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-06T10:43:14Z | - |
dc.date.available | 2018-04-06T10:43:14Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1696 | - |
dc.description | Варга, Л.І. Вплив інтерактивних технологій на формування комунікативної культури майбутніх учителів / Л.І. Варга // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2015. - No 4 (48). - С.300-304 | en_US |
dc.description.abstract | У статті визначено особливості впливу інтерактивних технологій на формування комунікативної культури майбутніх учителів. Крім того, сформульовано актуальність дослідження й суперечності. Розкрито найрезультативніші періоди формування комунікативної культури майбутніх учителів; проведено аналіз сучасних досліджень з окресленої проблеми щодо визначення понять «комунікативна культура», «комунікативна компетентність», їх особливості й функції, визначено коло вмінь і навичок, якими має оволодіти студент у процесі навчання. Визначено місце інтерактивних технологій у процесі формування комунікативної культури майбутнього вчителя, їх особливості впровадження в навчальний процес. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | інтерактивні технології | en_US |
dc.subject | інтерактивне навчання | en_US |
dc.subject | комунікативна культура | en_US |
dc.title | Вплив інтерактивних технологій на формування комунікативної культури майбутніх учителів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Vplyv interaktyvnykh tekhnolohii.pdf | Вплив інтерактивних технологій на формування комунікативної культури майбутніх учителів | 502.63 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.