Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/175
Titel: Подолання стереотипів у педагогічній діяльності як один зі шляхів формування компетентності
Autoren: Розман, Ірина Іллівна
Stichwörter: продуктивність
теоре­тико-практична підготовка
сфера гуманітарної освіти
системна діагностика
Erscheinungsdatum: 2015
Herausgeber: Дрогобич: Посвіт
Serie/Report Nr.: ;Вип.14
Zusammenfassung: Актуальність матеріалу, викладеного в статті, обумовлена тим, що розкриває здатність уміло і вчасно удосконалювати зміст навчально-виховної роботи, якщо вона перестає бути про­ дуктивною та спрямовувати креативний потенціал фахівця-гуманітарія на науково-дослідницькі доробки у сфері гуманітарної освіти. Особлива увага в статті спрямована на необхідність сис­ темної діагностики, яка забезпечує об’єктивну інформацію про стан і результати педагогічного процесу та сприяє прийняттю адекватних педагогічних рішень. The revelance of the material determined the abitlity to improve the content of teaching- educational work skilfully and promptly, if ceases to be productive and to direct the creative potential of specialist in humanities research in the area of scholarship. A special attention in the article is paid to the need for system diagnostics that provides objective information on the status and residts of the teaching process and promotes the adoption of appropriate educational decisions
Beschreibung: Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету ім. І.Франка
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/175
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Розман І.І..pdfРозман І.І.628.03 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.