Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1763
Title: | Розвиток комунікативної культури майбутніх учителів у процесі інтерактивного навчання |
Authors: | Варга, Леся Іванівна |
Keywords: | комунікативна культура інтерактивне навчання майбутні учителі |
Issue Date: | 2015 |
Abstract: | Стаття присвячена підготовці викладачів, а саме розвитку комунікативної культури майбутніх учителів у процесі інтерактивного навчання спілкуванню. У статті розглядається сутність інтерактивного навчання спілкуванню, надаються основні принципи цього навчання, дається визначення поняття «комунікативна культура». Автор аналізує особливості розвитку комунікативної культури майбутніх учителів та основні моменти, які впливають на успішність формування комунікативної культури майбутніх педагогів у процесі інтерактивного навчання спілкуванню. Комунікативна культура педагога включає в себе систему знань про загальнолюдську та професійну мораль, її історію й практику, про стосунки між людьми у процесі педагогічної діяльності, що покликана регулювати, заохочувати чи обмежувати поведінку суб'єктів навчання з метою мінімізації комунікативних протиріч, корегування індивідуальних інтересів і цілей із загальними в широкому сенсі цього поняття. |
Description: | Варга, Л. І. Розвиток комунікативної культури майбутніх учителів у процесі інтерактивного навчання / Л. І. Варга // Вісник Черкаського університету. Серія: "Педагогічні науки" : науковий журнал. - Черкаси : Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького, 2015. - №32(365). - С.31-36 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1763 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Пед науки №32 черкаси 2015-31-35.pdf | Розвиток комунікативної культури майбутніх учителів у процесі інтерактивного навчання | 506.89 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.