Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/179
Название: | Особливості індивідуального викладання зарубіжної літератури у фаховій підготовці майбутніх вчителів |
Авторы: | Розман, Ірина Іллівна |
Ключевые слова: | освітня проблема моделювання задач. індивідуалізація етичні цінності інтелектуальна діяльність |
Дата публикации: | 2014 |
Серия/номер: | ;Вип.31 |
Краткий осмотр (реферат): | Актуальність матеріалу, викладеного в статті, обумовлена тим, що саме через індивідуалізацію викладання зарубіжної літератури та творчої співпраці вчителя і учня відбувається формування нової моделі отримання освіти. Необхідно обгрунтовано спланувати масову та індивідуальну роботу в класі, яка забезпечить ефективність і результативність кінцевого результату. Індивідуальне увагу до учня починається з диференційованого навчання. Методичні принципи, розглянуті в статті,визначають індивідуальний підхід до обдарованій учневі і спростовують чимало стереотипів у взаєминах учасників навчально-виховного процесу, та й у самих критеріях освіченості |
Описание: | Науковий вісник Ужгородського національного університету.Серія “Педагогіка, соціальна робота“ |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/179 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Розман І.І..pdf | 307.96 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.