Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/179
Название: Особливості індивідуального викладання зарубіжної літератури у фаховій підготовці майбутніх вчителів
Авторы: Розман, Ірина Іллівна
Ключевые слова: освітня проблема
моделювання задач.
індивідуалізація
етичні цінності
інтелектуальна діяльність
Дата публикации: 2014
Серия/номер: ;Вип.31
Краткий осмотр (реферат): Актуальність матеріалу, викладеного в статті, обумов­лена тим, що саме через індивідуалізацію викладання зарубіжної літератури та творчої співпраці вчителя і учня відбувається формування нової моделі отримання освіти. Необхідно обгрун­товано спланувати масову та індивідуальну роботу в класі, яка забезпечить ефективність і результативність кінцевого результату. Індивідуальне увагу до учня починається з диференційо­ваного навчання. Методичні принципи, розглянуті в статті,визначають індивідуальний підхід до обдарованій учневі і спрос­товують чимало стереотипів у взаєминах учасників навчально-виховного процесу, та й у самих критеріях освіченості
Описание: Науковий вісник Ужгородського національного університету.Серія “Педагогіка, соціальна робота“
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/179
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Розман І.І..pdf307.96 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.