Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/179
Назва: Особливості індивідуального викладання зарубіжної літератури у фаховій підготовці майбутніх вчителів
Автори: Розман, Ірина Іллівна
Ключові слова: освітня проблема
моделювання задач.
індивідуалізація
етичні цінності
інтелектуальна діяльність
Дата публікації: 2014
Серія/номер: ;Вип.31
Короткий огляд (реферат): Актуальність матеріалу, викладеного в статті, обумов­лена тим, що саме через індивідуалізацію викладання зарубіжної літератури та творчої співпраці вчителя і учня відбувається формування нової моделі отримання освіти. Необхідно обгрун­товано спланувати масову та індивідуальну роботу в класі, яка забезпечить ефективність і результативність кінцевого результату. Індивідуальне увагу до учня починається з диференційо­ваного навчання. Методичні принципи, розглянуті в статті,визначають індивідуальний підхід до обдарованій учневі і спрос­товують чимало стереотипів у взаєминах учасників навчально-виховного процесу, та й у самих критеріях освіченості
Опис: Науковий вісник Ужгородського національного університету.Серія “Педагогіка, соціальна робота“
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/179
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розман І.І..pdf307.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.