Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/179
Назва: | Особливості індивідуального викладання зарубіжної літератури у фаховій підготовці майбутніх вчителів |
Автори: | Розман, Ірина Іллівна |
Ключові слова: | освітня проблема моделювання задач. індивідуалізація етичні цінності інтелектуальна діяльність |
Дата публікації: | 2014 |
Серія/номер: | ;Вип.31 |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність матеріалу, викладеного в статті, обумовлена тим, що саме через індивідуалізацію викладання зарубіжної літератури та творчої співпраці вчителя і учня відбувається формування нової моделі отримання освіти. Необхідно обгрунтовано спланувати масову та індивідуальну роботу в класі, яка забезпечить ефективність і результативність кінцевого результату. Індивідуальне увагу до учня починається з диференційованого навчання. Методичні принципи, розглянуті в статті,визначають індивідуальний підхід до обдарованій учневі і спростовують чимало стереотипів у взаєминах учасників навчально-виховного процесу, та й у самих критеріях освіченості |
Опис: | Науковий вісник Ужгородського національного університету.Серія “Педагогіка, соціальна робота“ |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/179 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Розман І.І..pdf | 307.96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.