Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/179
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Розман, Ірина Іллівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-04T16:16:00Z | - |
dc.date.available | 2017-11-04T16:16:00Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/179 | - |
dc.description | Науковий вісник Ужгородського національного університету.Серія “Педагогіка, соціальна робота“ | en_US |
dc.description.abstract | Актуальність матеріалу, викладеного в статті, обумовлена тим, що саме через індивідуалізацію викладання зарубіжної літератури та творчої співпраці вчителя і учня відбувається формування нової моделі отримання освіти. Необхідно обгрунтовано спланувати масову та індивідуальну роботу в класі, яка забезпечить ефективність і результативність кінцевого результату. Індивідуальне увагу до учня починається з диференційованого навчання. Методичні принципи, розглянуті в статті,визначають індивідуальний підхід до обдарованій учневі і спростовують чимало стереотипів у взаєминах учасників навчально-виховного процесу, та й у самих критеріях освіченості | en_US |
dc.relation.ispartofseries | ;Вип.31 | - |
dc.subject | освітня проблема | en_US |
dc.subject | моделювання задач. | en_US |
dc.subject | індивідуалізація | en_US |
dc.subject | етичні цінності | en_US |
dc.subject | інтелектуальна діяльність | en_US |
dc.title | Особливості індивідуального викладання зарубіжної літератури у фаховій підготовці майбутніх вчителів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Розман І.І..pdf | 307.96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.