Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1802
Название: Прямий маркетинг : методичні рекомендації для самостійного вивчення дисципліни для студентів денної форми навчання освітнього ступеня "Бакалавр" напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг"
Авторы: Зарічна, Олена Володимирівна
Ключевые слова: прямий маркетинг
Дата публикации: 2017
Издательство: Мукачівський державний університет
Краткий осмотр (реферат): Методичні рекомендації містять пояснювальну записку, програму навчальної дисципліни, методичні рекомендації для самостійного вивчення дисципліни «Прямий маркетинг», методичні вказівки до самостійної та індивідуальної роботи студентів, завдання для самостійної та індивідуальної роботи студентів: тестові завдання, теми рефератів та вимоги до їх оформлення, індивідуальне практичне завдання та методичні рекомендації до його виконання, критерії оцінювання окремих видів самостійних та індивідуальних робіт, а також перелік питань для підготовки до контрольних заходів і підсумкового контрою та список рекомендованої літератури для самостійного вивчення дисципліни «Прямий маркетинг»
Описание: Прямий маркетинг : методичні рекомендації для самостійного вивчення дисципліни для студентів денної форми навчання освітнього ступеня "Бакалавр" напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" / укладач О.В. Зарічна. - Мукачево : МДУ, 2017. - 44 с.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1802
Располагается в коллекциях:Методичні рекомендації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
zarichna.pdfПрямий маркетинг : методичні рекомендації для самостійного вивчення дисципліни для студентів денної форми навчання освітнього ступеня "Бакалавр" напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг"1.11 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.