Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1802
Назва: Прямий маркетинг : методичні рекомендації для самостійного вивчення дисципліни для студентів денної форми навчання освітнього ступеня "Бакалавр" напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг"
Автори: Зарічна, Олена Володимирівна
Ключові слова: прямий маркетинг
Дата публікації: 2017
Видавництво: Мукачівський державний університет
Короткий огляд (реферат): Методичні рекомендації містять пояснювальну записку, програму навчальної дисципліни, методичні рекомендації для самостійного вивчення дисципліни «Прямий маркетинг», методичні вказівки до самостійної та індивідуальної роботи студентів, завдання для самостійної та індивідуальної роботи студентів: тестові завдання, теми рефератів та вимоги до їх оформлення, індивідуальне практичне завдання та методичні рекомендації до його виконання, критерії оцінювання окремих видів самостійних та індивідуальних робіт, а також перелік питань для підготовки до контрольних заходів і підсумкового контрою та список рекомендованої літератури для самостійного вивчення дисципліни «Прямий маркетинг»
Опис: Прямий маркетинг : методичні рекомендації для самостійного вивчення дисципліни для студентів денної форми навчання освітнього ступеня "Бакалавр" напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" / укладач О.В. Зарічна. - Мукачево : МДУ, 2017. - 44 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1802
Розташовується у зібраннях:Методичні рекомендації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zarichna.pdfПрямий маркетинг : методичні рекомендації для самостійного вивчення дисципліни для студентів денної форми навчання освітнього ступеня "Бакалавр" напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг"1.11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.