Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1827
Titel: | Теоретико-методичні підходи у дослідженні навчального спілкування |
Autoren: | Щербан, Тетяна Дмитрівна |
Stichwörter: | навчальне спілкування діяльнісний підхід системний аналіз здібності |
Erscheinungsdatum: | 2012 |
Zusammenfassung: | У статті представлено принципові підходи у дослідженні концепції навчального спілкування як системи "суб'єкт-предмет-суб'єкт". Розкрито зміст поняття навчального спілкування. Результати теоретичногой експерементального дослідження дозволили встановити функціональну структуру навчального спілкування яку складають процеси: відображення, розуміння, доведення. |
Beschreibung: | Щербан Т. Д. Теоретико-методичні підходи у дослідженні навчального спілкування / Т. Д. Щербан // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України / гол. редактор С.Д. Максименко. – Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2012. – Випуск 23. Том Х : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. – С. 817-828. |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1827 |
Enthalten in den Sammlungen: | Статті |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
83.PDF | Теоретико-методичні підходи у дослідженні навчального спілкування | 172.07 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.